Trajtime
ITC (Independence Therapy Center) trajton çrregullimet e neurozhvillimit nëpërmjet shërbimeve terapeutike. Misioni i ITC-së është të ndihmojmë fëmijët të bëhen të paravur duke arritur të përmbushin potencialin e tyre. ITC ofron shërbime për fëmijët nga lindja deri në moshën tetëmbëdhjetë vjeçare të cilët ndiqen me Planin e Edukimit Individual (PEI). Tek ne gjithashtu bëhet konsulenca me prindërit e fëmijëve për të qartësuar dhe ardhur në ndihmë mbi mënyrën se si duhet të veprohet me fëmijën për një ecuri sa më të mirë në zhvillimin e përgjithshëm.
Trajtime Terapeutike
Disa nga çrregullimet e neurozhvillimit që trajton ITC-ja janë:
Paaftësia intelektuale
Fëmijët me paaftësi intelektuale karakterizohen nga deficite në shprehitë e përshtatjes dhe funksionimit intelektual në mjediset formale dhe informale (familje, grup, shkollë, komunitet). Deficitet vërehen në fushat e zhvillimit konjitiv, gjuhësor, emocional e social si dhe në zbatimin praktik të të shprehive në këto fusha.
Paaftësia intelektuale/mendore mund të jetë:
i. Paaftësi e lehtë mendore – Kodi: 319 (F70)
ii. Paaftësi e moderuar mendore – Kodi: 319 (F71)
iii. Paaftësi e rëndë mendore – Kodi: 319 (F72)
iv. Paaftësi e thellë mendore – Kodi:319 (F73)
Çrregullimet e spektrit të autizmit
Spektri i autizmit përfshin një sërë kushtesh neuro-zhvillimore, përfshirë autizmin dhe sindromën Asperger, të njohura përgjithësisht si çrregullime të spektrit të autizmit (ASD). Individët në spektrin autik përjetojnë vështirësi me komunikimin dhe ndërveprimin shoqëror dhe gjithashtu shfaqin modele të kufizuara, të përsëritura të sjelljes, interesave ose aktiviteteve. Simptomat zakonisht njihen midis moshës një dhe dy vjeç. Sidoqoftë, shumë fëmijë nuk diagnostikohen përfundimisht derisa të rriten. Diagnoza përfundimtare mund të jepet ende si adoleshent apo edhe si i rritur. Termi “spektër” i referohet ndryshimit në llojin dhe ashpërsinë e simptomave. Ata që janë në rang të lehtë mund të funksionojnë në mënyrë të pavarur, ndërsa ata me simptoma mesatare deri të rënda mund të kërkojnë mbështetje më të konsiderueshme në jetën e tyre të përditshme. Problemet afatgjata mund të përfshijnë vështirësi në kryerjen e detyrave të përditshme, krijimin dhe mbajtjen e marrëdhënieve dhe mbajtjen e një pune.
Çrregullimet e komunikimit
A. Vështirësi të vazhdueshme në përvetësimin dhe përdorimin e gjuhës në të gjitha modalitetet (d.m.th. e folur, e shkruar, gjuha e shenjave ose të tjera) për shkak të mangësive në të kuptuarit ose prodhimit që përfshijnë sa vijon:
1. Fjalori i reduktuar (njohuri dhe përdorimi i fjalëve).
2. Struktura e kufizuar e fjalisë (aftësia për të bashkuar fjalët dhe mbaresat e fjalëve për të formuar
fjali të bazuara në rregullat e gramatikës dhe morfologjisë).
3. Dëmtime në ligjërim (aftësia për të përdorur fjalorin dhe për të lidhur fjali për të shpjeguar ose përshkruar një temë ose seri ngjarjesh ose për të zhvilluar një bisedë).
B. Aftësitë gjuhësore janë thelbësisht dhe në mënyrë sasiore nën ato që priten për moshën, duke rezultuar në kufizime funksionale në komunikimin efektiv, pjesëmarrjen sociale, arritjet akademike ose performancën profesionale, individualisht ose në çdo kombinim.
C. Fillimi i simptomave është në periudhën e hershme të zhvillimit.
D. Vështirësitë nuk i atribuohen dëmtimit të dëgjimit ose shqisave të tjera, mosfunksionimit motorik ose gjendjes tjetër mjekësore ose neurologjike dhe nuk shpjegohen më mirë nga paaftësia intelektuale (çrregullimi i zhvillimit intelektual) ose vonesa e zhvillimit global.
i. çrregullimet gjuhësore (dëmtimet neurogjenike, dëmtime të gjuhës receptive dhe/apo shprehëse)
ii. çrregullimet e të folurit, (apraksia, disartria)
iii. çrregullimet e komunikimit social (mungesa e pragmatizmit të gjuhës)
iv. mungesën e rrjedhshmërisë së të folurit (disfluenca, mbajtja e gojës).
v. çrregullime të paspecifikuara të komunikimit
Çrregullimet motore
A. Përvetësimi dhe ekzekutimi i aftësive motorike të kordinuara është dukshëm më i ulët se sa pritej duke pasur parasysh moshën kronologjike të individit dhe mundësinë për të mësuar aftësi dhe ti përdor. Vështirësitë manifestohen si ngathtësi (p.sh., rrëzimi ose përplasja me objekte) si dhe ngadalësia dhe pasaktësia e performancës së aftësive motorike (p.sh., kapja e një objekt, duke përdorur gërshërë ose takëm, shkrim dore, ngasje biçikletë ose pjesëmarrje në sport).
B. Deficiti i aftësive motorike në kriterin A ndërhyn në mënyrë të konsiderueshme dhe të vazhdueshme në aktivitetet e jetës së përditshme të përshtatshme për moshën kronologjike (p.sh., kujdesi për veten dhe vetë-mirëmbajtja) dhe ndikon në produktivitetin akademik/shkollë, atë paraprofesional dhe profesional, aktivitete, kohë të lirë dhe lojëra.
C. Fillimi i simptomave është në periudhën e hershme të zhvillimit.
D. Deficitet e aftësive motorike nuk shpjegohen më mirë nga paaftësia intelektuale (çrregullimi i zhvillimit intelektual) ose dëmtimi i shikimit dhe nuk i atribuohen një gjendjeje neurologjike që ndikon në lëvizje (p.sh., paraliza cerebrale, distrofia muskulare, çrregullimi degjenerativ).DSM5
Çrregullimet e inhibimit
Fëmija me çrregullimet e inhibimit karakterizohet nga paaftësia për të ndaluar, bllokuar një veprimtari me qëllim nisjen e një veprimtarie të re. Kriteret e diagnostikimit të fëmijës me çrregullime të inhibimit përfshijnë:
A. Prani e përhershme e pavëmendjes, e hiperaktivitetit, impulsivitetit të cilat pengojnë funksionimin dhe zhvillimin. Fëmija manifeston:
B. Shenjat e hiperaktivitetit dhe impulsivitetit janë shfaqur para moshës 12 vjeçare.
C. Simptomat ndikojnë me cilësinë e punës në shkollë, me përfshirjen në detyra e veprimtari dhe performancën në tërësi.
D. Simptomat nuk shpjegohen me prapambetjen mendore.
i. ADHD (tipi i çrregullimit të vëmendjes me hiperaktivitet, niveli i lehtë, i moderuar, i rëndë) Kodi: 314.01 (F90.2)
ii. ADD (tipi i çrregullimit të vëmendjes, niveli: i lehtë i moderuar, i rëndë) Kodi: 314.00 (F90.0)
iii. HD (tipi i çrregullimit të hiperaktivitetit, niveli: i lehtë i moderuar, i rëndë) Kodi: 314.01 (F90.1)
Çrregullimet në të nxënë
Vështirësi në të mësuarit dhe përdorimin e aftësive akademike, siç tregohet nga prania e të paktën një nga simptomat e mëposhtme që kanë vazhduar për të paktën 6 muaj, pavarësisht ofrimi i ndërhyrjeve që synojnë këto vështirësi:
1. Lexim i pasaktë ose i ngadalshëm dhe i mundimshëm i fjalëve (p.sh., lexon fjalë të vetme me zë të gabuar ose ngadalë dhe me hezitim, shpesh merr me mend fjalët, ka vështirësi në tingullin nga fjalët).
2. Vështirësi për të kuptuar kuptimin e asaj që lexohet (p.sh., mund të lexojë tekstin me saktësi por nuk kuptojnë sekuencën, marrëdhëniet, konkluzionet ose kuptimet më të thella të çfarë lexohet).
3. Vështirësi me drejtshkrimin (p.sh., mund të shtojë, të lërë ose të zëvendësojë zanoret ose bashkëtingëlloret).
4. Vështirësi me shprehjen me shkrim (p.sh., bën gabime të shumta gramatikore ose pikësuese brenda fjalive; përdor organizim të dobët të paragrafit; shprehjes me shkrim të ideve i mungon qartësia).
5. Vështirësi për të zotëruar kuptimin e numrave, faktet e numrave ose llogaritjen (p.sh., ka dobët të kuptuarit e numrave, madhësisë dhe marrëdhënieve të tyre; humbet në mes të llogaritjes aritmetike dhe mund të ndërrojë procedurat).
6.Vështirësi me arsyetimin matematikor (p.sh., ka vështirësi të mëdha në zbatimin e koncepteve, fakteve ose procedurave matematikore për zgjidhjen e problemeve sasiore). DSM5
çrregullimet të të nxënit (të lehta, të moderuara, të rënda)
i. Çrregullimet në lexim (disleksi) Kodi: 315.00 (F81.0)
ii. Çrregullimet në shkrim Kodi: 315.2 (F81.81)
iii. Çrregullimet në matematike Kodi: 315.1 (F81.2)
Trajtime Terapeutike
Shërbimet që ofrohen për identifikimin, ndërhyrjen dhe trajtimin e çrregullimeve të neurozhvillimit:
Vlersime, ekzaminime dhe konsulta me specialistët më të mirë të vëndit tonë dhe me specialist të huaj. Celësi I suksesit është ndërhyrja e hershme!
Nene
Ndjehem e trishtuar kur mendoj për gratë shtatzëna dhe baballarët të cilët ballafaqohen me këtë problem. Andaj, unë nuk i gjykoj ata. Pa gjykime është edhe tema qendrore e kësaj historie. Investimi që kishim në bisedat tona me Independence Therapy Center ishte shumë real dhe shumë njerëzor.
Nene
Ne jeten e perditeshme nuk verehet ndonje intensifikim apo ndonje kujdes te pakten me cilesor sa i perket ketij fenomeni nga institucionet shteterore. Gjendja e dobet ne cilesine e sherbimeve per femijet 0-12 vjec ne spitalet per femije vazhdon te mbetet problemi themelor per keta femije. Faleminderit Independence Therapy Center që jeni pranë nesh.
Nene
Goca jam shumë e kënaqur shumë e lumtur, sepse djali ime D… ka ecure shumë mirë fal jush dhe do eci përpara me punën që bëni ju. Jam shumë mirnjohëse ndaj Irenës dhe Nensit, ju falenderoj shumë jeni shumë te mira. Vazhdoni kështu dhe ne do kënaqemi me rezultatet që marrim tek fëmijët tanë.
Nene
Unë kam një vajzë të vogël me autizëm. Xh… e ka shumë të vështirë të qëndrojë me fëmijët e tjerë. Pas ndjekjes me terapi dhe frekuentimit të kopshtit po shikojmë progrese tek vajza jonë, të cilat na gëzojnë pa fund. Për mua ishte fat që ju njoha ju. Ju falenderoj pafundësisht për punën e palodhshme që po bëni. Shpresoj që tu kthehen në shëndet e lumturi gjithmonë urimet tona.
Nene
Mirnjohja dhe rrespekti shprehet ne forma te ndryshme. Une dua te falenderoj, per F… qe me prezantoi te ju. Gocaa ju jam falenderuse me shpirt per punen qe beni. Faleminderit per punen dhe perkushtimin qe keni ndaj vajzes time. Jemi me fat që ju kemi njohur ju, me pak fjal jeni jeni si ajo drita ne fund te tunelit per te ardhmen e fmijëve tanë, ju jam mirnjohese pa fund. A. ju do shumë.
Nene
Bashkohu me ne
Jepini Fëmijës Tuaj Shërbime Terapeutike për Rritjen e Potencialit të Tij
Intervenimi i hershëm është program sistematik i terapive, ushtrimeve dhe aktiviteteve të dizajnuara për të adresuar dhe trajtuar vështirësitë në zhvillim
Regjistrohu ne seminarin tone
Orari seminarit
Te shtunën
- 10.00 AM - 13.00 PM
Tirane, Albania
- Rruga Demokracia, Kamëz, Albania
- 0683217290
- [email protected]
Pengesa me e madhe per trajtimin e femijeve me sindromen down eshte vete prindi. Kjo ndodh per shkak te mentalitetit se kur te rritet femija nuk do te gezoje jeten si i barabarte me femijet qe gezojne shendet te plote. Faleminderit Independence Therapy Center per ndihmen qe na keni dhene.